Cele trei panouri suplimentare pentru avertizarea apropierii de o trecere la nivel cu calea ferată sunt instalate la 150, 100 și, respectiv, 50 m. Aceste panouri sunt plasate la distanțe succesive pentru a pregăti conducătorii auto să reducă viteza și să fie atenți la eventualele pericole înainte de a ajunge la trecerea de cale ferată.
Răspunsul 1, „la 300, 200 și, respectiv, 100 m,” este incorect, deoarece aceste distanțe nu sunt standard pentru panourile de avertizare.
Răspunsul 2, „la 90, 60 și, respectiv, 30 m,” este de asemenea incorect, deoarece panourile sunt plasate la distanțe mai mari pentru a oferi suficient timp șoferilor să reacționeze.
Așadar, distanțele corecte pentru instalarea panourilor suplimentare sunt 150, 100 și 50 m.
(1) La apropierea de o staţie pentru mijloace de transport public de persoane prevăzută cu alveolă, din care conducătorul unui astfel de vehicul semnalizează intenţia de a ieşi, conducătorul vehiculului care circulă pe banda de lângă acostament sau bordura este obligat să reducă viteza şi, la nevoie, să oprească pentru a-i permite reintrarea în trafic.
(2) Conducătorii de vehicule sunt obligaţi să acorde prioritate de trecere pietonilor aflaţi pe partea carosabilă pentru a urca în tramvai sau după ce au coborât din acesta, dacă tramvaiul este oprit în staţie fără refugiu.
(1) Pe autostrăzi este interzisă circulaţia pietonilor, a autovehiculelor cu gabarite sau mase depăşite, fără autorizaţie specială de transport eliberată de administratorul drumului public, conform reglementarilor în vigoare, a vehiculelor cu tracţiune animala, a animalelor, a vehiculelor trase sau împinse cu mana, a bicicletelor şi mopedelor, a tractoarelor şi maşinilor autopropulsate pentru lucrări agricole, precum şi a vehiculelor care, prin construcţie sau din alte cauze, nu pot depăşi viteza de 50 km/h.
(2) De asemenea, pe autostrăzi sunt interzise învăţarea conducerii unui vehicul, încercările prototipurilor de şasiuri şi de autovehicule, manifestaţiile, defilările, caravanele publicitare, antrenamentele şi competiţiile sportive de orice fel, precum şi cortegiile.
(3) Se interzice circulaţia, oprirea sau staţionarea autovehiculelor pe banda de urgenţă, cu excepţia cazurilor justificate, precum şi a autovehiculelor cu regim de circulaţie prioritar.
(4) Circulaţia autovehiculelor destinate transportului public de persoane sau de mărfuri se efectuează, de regulă, numai pe banda marginală din partea dreapta a autostrăzii, în sensul de mers.
OUG - Articolul 45
(1) Depăşirea este manevra prin care un vehicul trece înaintea altui vehicul ori pe lângă un obstacol, aflat pe acelaşi sens de circulaţie, prin schimbarea direcţiei de mers şi ieşirea de pe banda de circulaţie sau din şirul de vehicule în care s-a aflat iniţial.
(2) Conducătorul vehiculului care se angajează în depăşire trebuie să se asigure că vehiculul care circulă în faţa sau în spatele lui nu a iniţiat o asemenea manevră.
(3) Atunci când prin manevra de depăşire se trece peste axa care separa sensurile de circulaţie, conducătorii de vehicule trebuie să se asigure că din sens opus nu se apropie un vehicul şi că dispun de spaţiu suficient pentru a reintra pe banda iniţială, unde au obligaţia să revină după efectuarea manevrei de depăşire.
(4) Nu constituie depăşire, în sensul alin. (1), situaţia în care un vehicul circulă mai repede pe una dintre benzi decât vehiculele care circulă pe altă bandă în acelaşi sens de circulaţie.
(5) Depăşirea se efectuează numai pe partea stângă a vehiculului depăşit. Tramvaiul sau vehiculul al cărui conducător a semnalizat intenţia şi s-a încadrat corespunzător părăsirii sensului de mers spre stânga se depăşeşte prin partea dreapta.
(6) Tramvaiul aflat în mers poate fi depăşit şi pe partea stângă atunci când drumul este cu sens unic sau când între şina din dreapta şi marginea trotuarului nu există spaţiu suficient.


La intalnirea indicatorului "Curba la stanga" conducatorul trebuie sa circule cu viteza redusa in curbe, iar daca vizibilitatea este redusa toate manevrele (depasirea, oprirea, stationarea, mersul inapoi, intoarcerea) sunt interzise.
La întâlnirea indicatorului "Trecere la nivel cu o cale ferata simpla, fara bariere", conducătorii de vehicule sunt obligaţi să oprească vehiculul pentru a se asigura, inaintea marcajului transversal cu linie continua iar in lipsa acestuia în locul unde au vizibilitate maximă asupra caii ferate‚ fără însă a depăşii locul unde este instalat. Oprirea este obligatorie chiar dacă conducatorul vehiculului care circulă în faţă a oprit şi s-a asigurat.
Conform Articolului 60 din Regulamentul de aplicare a OUG nr. 195/2002, conducătorii de vehicule care se apropie de o trecere la nivel cu calea ferată fără bariere trebuie să respecte următoarele obligații:
Art. 60 (1): Conducătorii de vehicule care se apropie de o trecere la nivel cu calea ferată sunt obligați să circule cu prudență sporită, să se asigure că trecerea poate fi efectuată în siguranță, iar în cazul în care se apropie un vehicul feroviar, să oprească fără a depăși indicatorul Crucea Sfântului Andrei.
Art. 60 (2): Dacă vizibilitatea asupra căii ferate este redusă, conducătorul auto trebuie să oprească într-un loc care să îi permită o vizibilitate maximă, fără a depăși indicatorul de avertizare.
Art. 60 (3): La trecerea la nivel cu calea ferată fără bariere sau semibariere, conducătorii trebuie să reducă viteza și să fie pregătiți pentru oprire în cazul apropierii unui tren.

Art. 127
(1) Pe drumurile publice înguste si/sau cu declivitate, unde trecerea vehiculelor care circula din sensuri opuse, unele pe lânga altele, este imposibila sau periculoasa, se procedeaza dupa cum urmeaza:
a) la întâlnirea unui ansamblu de vehicule cu un vehicul conducatorul acestuia din urma trebuie sa manevreze cu spatele;
Articolul 127
(1) Pe drumurile publice înguste şi/sau cu declivitate, unde trecerea vehiculelor care circulă din sensuri opuse, unele pe lângă altele, este imposibilă sau periculoasă, se procedează după cum urmează:
b) la întâlnirea unui vehicul greu cu un vehicul uşor, conducătorul acestuia din urma trebuie să manevreze cu spatele;