Întrebări Categoria B

https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=370&tip=drpciv&cat=b
A da, dacă cel care se apropie din sens opus a redus viteza de deplasare pentru a facilita depăşirea;
B nu, dacă cel care se apropie din sens opus este obligat să efectueze manevre de evitare a coliziunii;
C da, dacă spaţiul lateral este suficient.
Explicație:
Nu este permisă depășirea dacă din sens opus se apropie un alt autovehicul și acesta este obligat să efectueze manevre de evitare a coliziunii. Orice depășire trebuie făcută doar dacă există spațiu suficient, fără a pune în pericol sau a incomoda ceilalți participanți la trafic. Dacă manevra de depășire îl obligă pe șoferul care vine din față să încetinească, să tragă pe dreapta sau să se abată de la traiectorie, depășirea este interzisă. Exemplu: dacă încerci să depășești și vezi că mașina din față trebuie să frâneze sau să iasă de pe carosabil, trebuie să renunți la depășire.
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
26%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=107&tip=drpciv&cat=b
A da, dacă prin depăşire se trece peste axa drumului;
B da, dacă drumul are o lăţime suficientă, iar prin depăşire nu se trece peste axa drumului;
C da, dacă nu există interdicţia de a depăşi.
Explicație:
Depășirea este permisă doar dacă drumul are o lățime suficientă, astfel încât să poți efectua manevra fără să treci peste axa drumului și fără să stânjenești sau să pui în pericol circulația vehiculului care vine din sens opus. Dacă din sens opus se apropie un alt vehicul la mică distanță, nu ai voie să depășești dacă pentru efectuarea manevrei ar trebui să treci pe sensul celălalt sau să obligi vehiculul care vine din față să frâneze sau să devieze. Legea permite depășirea în această situație doar dacă nu se încalcă aceste condiții, tocmai pentru a preveni accidentele frontale sau conflictele în trafic.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
12%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=368&tip=drpciv&cat=b
A da, dar numai după oprirea autoturismului;
B nu;
C da, dar numai dacă vizibilitatea permite.
Explicație:
În această situație nu este permisă depășirea. Mașina din față se află într-o curbă la stânga unde axul drumului este marcat cu linie continuă. Legea interzice depășirea în curbe cu vizibilitate redusă și peste linie continuă, indiferent dacă mașina din față a oprit sau nu. Acest marcaj există pentru a preveni accidentele, deoarece vizibilitatea este limitată și nu poți vedea dacă din sens opus vine alt vehicul. Dacă ai depăși aici, ai încălca regulile și ai pune în pericol viața ta și a celorlalți participanți la trafic. Chiar dacă pare că ai loc, trebuie să aștepți până când curba se termină și există marcaj discontinu și vizibilitate bună.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
3%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=311&tip=drpciv&cat=b
A da, deoarece axul drumului este marcat cu linie continuă;
B da, deoarece linia discontinuă vă este cea mai apropiată de direcţia de mers;
C nu, deoarece autovehiculul din faţă nu vă permite depăşirea.
Explicație:
Depășirea este permisă în această situație pentru că linia discontinuă se află pe partea ta, ceea ce înseamnă că ai voie să treci peste ea pentru a depăși, chiar dacă pe sensul opus există o linie continuă. Linia discontinuă permite depășirea doar vehiculelor care circulă pe sensul unde ea este poziționată. Trebuie totuși să te asiguri că ai vizibilitate bună, că nu există alte restricții sau pericole, și să revii cât mai repede pe banda ta după efectuarea manevrei, fără să încurci circulația. Pe scurt, regula spune că te poți angaja în depășire doar dacă linia de lângă tine este discontinuă, indiferent de linia de pe sensul opus.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
14%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=684&tip=drpciv&cat=b
A nu;
B da, dacă intersecţia este dirijată;
C da, dar numai a bicicletelor şi a mopedelor.
Explicație:
Depășirea vehiculelor în intersecții este permisă doar dacă intersecția este dirijată, adică are semafoare, indicatoare de prioritate sau este supravegheată de un polițist rutier care dirijează circulația. În aceste cazuri, traficul este organizat astfel încât să nu apară conflicte între participanți și depășirea poate fi făcută în siguranță dacă sunt respectate toate celelalte reguli, cum ar fi semnalizarea intenției și asigurarea temeinică. În intersecțiile nedirijate, adică acolo unde nu există niciun fel de semnalizare de prioritate sau semafor, depășirea este interzisă pentru toate categoriile de vehicule, inclusiv biciclete sau mopede, deoarece riscul de accident este mult mai mare. Această regulă are ca scop prevenirea coliziunilor în zonele unde prioritatea nu este clar stabilită.
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
32%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=766&tip=drpciv&cat=b
A da, numai după ce conducătorul sau pasagerul s-a asigurat că aceasta nu prezintă pericol pentru trafic;
B da, numai pe drumurile cu trafic redus;
C da, dar numai pe partea dreaptă.
Explicație:
Deschiderea portierelor autoturismului pe timpul opririi sau staționării este permisă doar după ce conducătorul sau pasagerii s-au asigurat că manevra nu pune în pericol ceilalți participanți la trafic. Este obligatoriu să te uiți în oglinzi și să verifici dacă pe lângă mașină trec alte vehicule, bicicliști sau pietoni, pentru că o portieră deschisă brusc poate provoca accidente grave, mai ales în oraș sau pe drumurile intens circulate. Nu contează dacă drumul este aglomerat sau nu, regula se aplică peste tot. Deschiderea portierei doar pe partea dreaptă nu elimină riscul, pentru că pot exista pietoni sau bicicliști și pe acea parte. Responsabilitatea este a fiecărei persoane din mașină să se asigure temeinic înainte de a deschide portiera. Nerespectarea acestei reguli poate duce la accidente, sancțiuni și chiar la rănirea unor persoane nevinovate.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
9%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=55&tip=drpciv&cat=b
A da;
B nu;
C acest aspect nu este stabilit legal.
Explicație:
Deținerea, montarea sau folosirea pe autovehicule a oricăror sisteme sau dispozitive care perturbă sau blochează funcționarea normală a aparatelor radar sau a altor mijloace tehnice de supraveghere a traficului rutier este strict interzisă prin lege. Aceste dispozitive (cum ar fi bruiajele radar sau alte aparate similare) împiedică poliția să monitorizeze și să controleze eficient traficul rutier, ceea ce duce la creșterea riscului de accidente. Utilizarea lor este sancționată sever, iar pe lângă amendă, se poate dispune reținerea certificatului de înmatriculare. Scopul interdicției este de a preveni orice tentativă de eludare a controalelor rutiere și de a crește siguranța pe drumurile publice.
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
21%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=730&tip=drpciv&cat=b
A Regulamentul nu precizează;
B da;
C nu.
Explicație:
Folosirea luminilor de ceață pe timp de noapte, când cerul este senin și vizibilitatea este bună, nu este permisă. Aceste lumini sunt concepute special pentru condiții de vizibilitate redusă, cum ar fi ceața densă, ploaia puternică sau ninsoarea, când ajută la creșterea vizibilității și la semnalizarea prezenței vehiculului pentru ceilalți participanți la trafic. Folosirea lor în condiții normale poate deranja și orbi conducătorii altor autovehicule, creând un risc suplimentar de accident. De aceea, legislația rutieră interzice utilizarea luminilor de ceață atunci când nu sunt necesare, pentru a preveni disconfortul și pericolul în trafic. Dacă cerul este senin și vizibilitatea este bună, trebuie să folosești doar luminile de întâlnire sau faza scurtă, care sunt suficiente și legale. Respectând această regulă, conduci în siguranță și respecți normele de circulație, evitând sancțiunile și situațiile periculoase.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
15%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=415&tip=drpciv&cat=b
A nu;
B da;
C da, dacă sensul de mers este blocat.
Explicație:
Nu este permisă întoarcerea pe autostradă, indiferent de situație. Pe autostradă, toate manevrele de întoarcere, mers înapoi sau circulație pe contrasens sunt strict interzise prin lege. Aceste reguli sunt foarte clare pentru că astfel de manevre pun în pericol viețile tuturor participanților la trafic și pot duce la accidente grave, de multe ori fatale. Chiar dacă banda este liberă sau traficul este blocat pe sensul tău, nu ai voie să întorci. Dacă ai greșit drumul sau ai trecut de ieșirea dorită, singura variantă legală și sigură este să continui până la următoarea ieșire, apoi să găsești o rută corectă. Orice altă soluție este ilegală și periculoasă.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
4%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=596&tip=drpciv&cat=b
A Regulamentul nu prevede nimic în acest sens;
B da, cu condiţia ca acesta să nu fie deranjant din punct de vedere sonor;
C nu.
Explicație:
Montarea oricărui alt avertizor sonor pe autovehicul, în afara celui omologat de autoritatea competentă, este interzisă prin lege. Fiecare vehicul trebuie să fie echipat doar cu sisteme și echipamente aprobate oficial, tocmai pentru a preveni folosirea unor dispozitive care pot produce zgomot excesiv, pot deranja traficul sau pot induce în eroare alți participanți la trafic. Avertizorul sonor omologat este verificat să respecte anumite limite de intensitate și tonalitate pentru a nu crea disconfort sau pericol pe drumurile publice. Instalarea unor claxoane neomologate, mai puternice sau cu sunete speciale, chiar dacă nu par deranjante, este sancționată de poliție, iar autovehiculul poate fi considerat necorespunzător pentru circulație. Singura variantă acceptată este folosirea claxonului original, omologat pentru respectivul tip de vehicul, fără alte modificări.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
12%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=936&tip=drpciv&cat=b
A da, când tramvaiul nu se află în staţie;
B da, deoarece în astfel de staţii este permisă depăşirea;
C nu.
Explicație:
Oprirea în dreptul stației de tramvai prevăzută cu refugiu pentru pietoni este interzisă, indiferent dacă tramvaiul se află sau nu în stație. Motivul este că oprirea în acea zonă ar bloca accesul pietonilor către refugiu, ar putea pune în pericol siguranța celor care traversează și ar îngreuna circulația tramvaiului sau a celorlalte vehicule. De asemenea, această interdicție ajută la fluidizarea traficului și la evitarea accidentelor în zonele aglomerate. Stațiile de tramvai cu refugiu pentru pietoni sunt semnalizate clar, iar legea prevede sancțiuni pentru cei care opresc sau staționează în aceste locuri.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
16%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=500&tip=drpciv&cat=b
A da, deoarece staţia de tramvai este prevăzută cu refugiu pentru pietoni;
B nu;
C da, dacă în staţie nu se află niciun tramvai.
Explicație:
Nu este permisă oprirea în dreptul unei stații de tramvai, chiar dacă există refugiu pentru pietoni, așa cum se vede în imagine. Oprirea în această zonă este interzisă pentru a nu bloca accesul tramvaiului și pentru a nu împiedica circulația celorlalți participanți la trafic. Stațiile de tramvai sunt zone unde oprirea autovehiculelor este interzisă indiferent dacă tramvaiul este sau nu prezent în stație, tocmai pentru a asigura fluența și siguranța transportului public și a pietonilor. Chiar dacă refugiu pentru pietoni separă fluxul, legea interzice explicit oprirea în astfel de locuri.
Regulamentul Rutier
Articolul 142 - Se interzice oprirea voluntară a vehiculelor:
g) în staţiile mijloacelor de transport public de persoane, precum şi la mai puţin de 25 m înainte şi după acestea;
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
11%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=3743&tip=drpciv&cat=b
A nu;
B da, deoarece acesta interzice doar staţionarea;
C da, dar numai pe o distanţă de 50 m, înainte şi după locul în care acesta este instalat.
Explicație:
Semnul despre care discutăm este cel care interzice staționarea, reprezentat printr-un cerc albastru bordat cu roșu și traversat de o linie roșie diagonală. Trebuie făcută o diferență clară între oprire și staționare: oprirea este o imobilizare voluntară a vehiculului pentru cel mult 5 minute, fără părăsirea vehiculului, în timp ce staționarea presupune imobilizarea pe o perioadă mai lungă sau chiar părăsirea vehiculului. Acest semn nu interzice oprirea, ci doar staționarea, fiind reglementat de articolul 142 din Codul Rutier. Motivul pentru care există această restricție este menținerea fluenței și siguranței traficului – dacă mașinile ar staționa în zonele marcate cu acest semn, s-ar restrânge banda de circulație, ar apărea blocaje și ar crește riscul de accidente sau de îngreunare a accesului pentru vehiculele de urgență. Conducătorii auto trebuie să știe că nerespectarea acestui semn atrage sancțiuni contravenționale, constând în amendă și puncte de penalizare. În concluzie, când întâlnești acest semn, poți opri dacă este nevoie, dar nu ai voie să stationezi vehiculul. Fii mereu atent la semnele rutiere și respectă regulile, pentru siguranța ta și a celorlalți.
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
38%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=757&tip=drpciv&cat=b
A da;
B nu;
C numai dacă lungimea tunelului depăşeşte 1000 m.
Explicație:
Oprirea voluntară a autovehiculului în tuneluri este strict interzisă, indiferent de lungimea tunelului sau de motiv, pentru că reprezintă un pericol major pentru siguranța traficului. Într-un tunel, vizibilitatea este redusă, spațiul este îngust, iar oprirea unui vehicul poate provoca blocaje sau chiar accidente grave în lanț, mai ales dacă ceilalți șoferi nu anticipează obstacolul la timp. Chiar și o oprire de scurtă durată poate pune în pericol viața ta și a celorlalți participanți la trafic. Excepție fac doar situațiile de urgență sau defecțiunile tehnice, când trebuie să semnalizezi corect și să te asiguri că nu blochezi circulația. Legea interzice orice oprire voluntară tocmai pentru a menține fluența și siguranța circulației în aceste spații închise. Dacă ești nevoit să oprești în tunel din cauza unei urgențe sau a unei defecțiuni tehnice, trebuie să tragi vehiculul cât mai aproape de margine, să oprești motorul, să aprinzi luminile de avarie și să așezi triunghiurile reflectorizante la distanța corectă în spatele mașinii, pentru a avertiza ceilalți șoferi. Părăsește autovehiculul doar dacă este absolut necesar și caută să ajungi cât mai repede într-un loc sigur, folosind eventual ieșirile de urgență din tunel. În orice altă situație, oprirea voluntară este interzisă, pentru că pune în pericol siguranța traficului și poate bloca accesul serviciilor de urgență.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
10%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=864&tip=drpciv&cat=b
A da, dacă se asigură un spaţiu de cel puţin 1 m lăţime pentru circulaţia pietonilor, iar semnalizarea rutieră permite această manevră;
B legal, nu este prevăzut;
C nu.
Explicație:
Oprirea voluntară pe trotuar este permisă doar dacă există un indicator sau marcaje rutiere care permit explicit acest lucru și dacă lași liber un spațiu de cel puțin 1 metru pentru circulația pietonilor. Altfel, oprirea pe trotuar este interzisă, pentru că blochezi drumul pietonilor și îi obligi să circule pe carosabil, ceea ce este periculos și ilegal. Dacă nu respecți aceste condiții, poți primi amendă și ți se poate ridica mașina. Legea protejează dreptul pietonilor de a circula în siguranță pe trotuar, așa că oprirea este permisă doar când nu îi încurci și există semne care permit clar această manevră.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
16%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=110&tip=drpciv&cat=b
A nu, întrucât trotuarul este rezervat în exclusivitate deplasării pietonilor;
B da, dar numai în acele zone unde există reglementări în acest sens;
C da, când vehiculul trebuie scos de pe partea carosabilă pentru a nu stânjeni autovehiculele aflate în mişcare.
Explicație:
Parcarea pe trotuar este permisă doar în anumite condiții, reglementate clar de Codul Rutier. Potrivit legii, autoturismele pot fi parcate pe trotuar numai dacă există un indicator care permite acest lucru, iar spațiul lăsat liber pentru pietoni este de cel puțin un metru. Așadar, nu doar spațiul de 1 metru este suficient, ci și prezența semnului de permisie. Scopul acestor reglementări este să protejeze pietonii și să nu le fie îngreunată circulația pe trotuar. Dacă nu există un indicator special, parcarea este interzisă chiar dacă lași 1 metru liber. Astfel, reții ușor: ai voie să parchezi pe trotuar doar dacă există indicatorul care permite și lași cel puțin 1 metru liber pentru pietoni. Dacă lipsește unul dintre aceste două condiții, parcarea nu este permisă.
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
38%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=3973&tip=drpciv&cat=b
A nu, întrucât trotuarul este rezervat în exclusivitate deplasării pietonilor;
B da, dar numai în acele zone unde există reglementări în acest sens;
C da, când vehiculul trebuie scos de pe partea carosabilă pentru a nu stânjeni autovehiculele aflate în mişcare.
Explicație:
Parcarea autoturismelor pe trotuar este permisă doar dacă există semne sau marcaje care indică în mod clar acest lucru și dacă se asigură un spațiu de minimum 1 metru pentru circulația pietonilor. Nu poți parca pe trotuar doar pentru că lași loc pietonilor – trebuie să existe și o reglementare explicită prin indicatoare sau marcaje trasate de autorități. Dacă nu există aceste reglementări, parcarea pe trotuar rămâne interzisă, indiferent de lățimea trotuarului sau de motivele șoferului. Legea prevede clar această condiție pentru a proteja circulația pietonilor și pentru a evita blocarea spațiului destinat acestora.
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
37%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=518&tip=drpciv&cat=b
A nu;
B da, pentru oprire în caz de urgenţă;
C da, pentru întoarcere, în zona intersecţiilor.
Explicație:
Pătrunderea pe racordurile dintre cele două părți carosabile ale unei autostrăzi este strict interzisă pentru orice participant la trafic, fie pentru întoarcere, fie pentru oprire, chiar și în caz de urgență. Racordurile sunt destinate exclusiv echipajelor de intervenție și întreținerii drumului. Dacă un șofer folosește aceste racorduri pentru întoarcere sau oprire, riscă să fie implicat în accidente grave din cauza vitezei mari cu care se circulă pe autostradă și să primească sancțiuni dure, inclusiv reținerea permisului de conducere. Trebuie folosite doar zonele special amenajate și semnalizate pentru întoarcere sau staționare.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
20%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=355&tip=drpciv&cat=b
A nu, legea interzice în mod expres acest lucru;
B da, dacă ansamblul astfel format poate depăşi viteza de 50 km/h;
C da, dacă autovehiculul remorcat este un autoturism.
Explicație:
Remorcarea unui autovehicul pe autostradă este interzisă, cu excepția cazului în care vehiculul de tractare este un autovehicul specializat, adică o platformă sau o mașină de tractare omologată pentru astfel de operațiuni. Legea interzice remorcarea între două autoturisme obișnuite pe autostradă, deoarece acest lucru este foarte periculos: vehiculele circulă cu viteză mare, iar o remorcare poate duce rapid la accidente grave din cauza distanței de frânare mărite, vizibilității reduse și a dificultății de a controla ansamblul, mai ales în caz de urgență. Scopul autostrăzii este să asigure un flux rapid și sigur al traficului, iar remorcarea improvizată poate bloca banda de urgență și pune în pericol atât ocupanții autovehiculelor, cât și ceilalți participanți la trafic. Dacă un autovehicul se defectează pe autostradă, trebuie apelat la serviciile de depanare sau tractare autorizate. Astfel, regula principală este că remorcarea pe autostradă se poate face doar de către vehicule special echipate, nu de către orice alt conducător auto. În concluzie, pentru siguranța tuturor, remorcarea cu mijloace improvizate între mașini pe autostradă este interzisă de Codul Rutier.
Regulamentul Rutier
Art. 157
(1) Remorcarea unui autovehicul se face cu respectarea urmatoarelor reguli:
    a) conducatorii autovehiculelor tragator si, respectiv, remorcat trebuie sa posede permise de conducere valabile pentru categoriile din care face parte fiecare dintre autovehicule;
    b) autovehiculul tragator sa nu remorcheze un autovehicul mai greu decât masa lui proprie, cu exceptia cazului când remorcarea se efectueaza de catre un autovehicul destinat special depanarii;
    c) remorcarea trebuie sa se realizeze prin intermediul unei bare metalice în lungime de cel mult 4 m. Autoturismul ale carui mecanism de directie si sistem de frânare nu sunt defecte poate fi remorcat cu o legatura flexibila omologata, în lungime de 3-5 m. Bara sau legatura flexibila trebuie fixata la elementele de remorcare cu care sunt prevazute autovehiculele;
    d) conducatorul autovehiculului remorcat este obligat sa semnalizeze corespunzator semnalelor efectuate de conducatorul autovehiculului tragator. Atunci când sistemul de iluminare si semnalizare nu functioneaza, este interzisa remorcarea acestuia pe timpul noptii si în conditii de vizibilitate redusa, iar ziua poate fi remorcat daca pe partea din spate are aplicate inscriptia "Fara semnalizare", precum si indicatorul "Alte pericole".
(2) Daca remorcarea se realizeaza prin suspendarea cu o macara sau sprijinirea pe o platforma de remorcare a partii din fata a autovehiculului remorcat, atunci în acesta nu trebuie sa se afle nicio persoana.
(3) Se interzice remorcarea unui autovehicul cu doua roti, cu sau fara atas, a autovehiculului al carui sistem de directie nu functioneaza sau care nu este înmatriculat ori înregistrat sau când drumul este acoperit cu polei, gheata ori zapada. Se interzice si remorcarea a doua sau mai multe autovehicule, a carutelor, a vehiculelor care în mod normal sunt trase sau împinse cu mâna ori a utilajelor agricole.
(4) Prin exceptie de la prevederile alin. (3), se permite remorcarea unui autovehicul al carui sistem de directie nu functioneaza numai în cazul când remorcarea se realizeaza prin suspendarea rotilor directoare ale autovehiculului remorcat cu o macara sau sprijinirea rotilor directoare ale autovehiculului remorcat pe o platforma de remorcare.
(5) Conducatorul poate împinge sau tracta, cu propriul autovehicul, în situatii deosebite, pe distante scurte, un alt automobil pentru a-i pune motorul în functiune sau pentru a efectua scurte manevre, fara a pune în pericol siguranta deplasarii celorlalti participanti la trafic.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
19%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=117&tip=drpciv&cat=b
A da, deoarece semnalul care i se adresează este verde;
B nu, deoarece unul dintre semnale este roşu;
C nu, deoarece semafoarele sunt defazate.
Explicație:
Atunci când te apropii de o intersecție semaforizată, trebuie să respecți strict semnificația semnalelor luminoase pentru fiecare direcție de mers. În România, dacă există semafoare suplimentare cu săgeți dedicate pentru viraj la stânga, acestea controlează exclusiv această manevră. Așadar, dacă tu ești încadrat pe banda pentru stânga și semaforul cu săgeata spre stânga arată verde, poți efectua legal schimbarea direcției spre stânga, chiar dacă semaforul pentru mers înainte arată roșu. Este foarte important să nu confunzi indicațiile celor două semafoare: fiecare semnal trebuie respectat în funcție de direcția pe care vrei să mergi. Scopul acestor semafoare dedicate este să permită fluidizarea și separarea traficului pe direcții diferite, reducând astfel riscul de accident. Reține: respecți semnalul de pe banda și direcția în care vrei să mergi, nu semnalul pentru celelalte direcții.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
10%
To top