Întrebări Categoria B

https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=897&tip=drpciv&cat=b
A în locul cu vizibilitate maximă, fără a depăşi indicatorul;
B la cel puţin 5 m;
C la cel puţin 10 m.
Explicație:
În această situație, ai obligația să oprești în locul unde ai vizibilitate maximă asupra căii ferate. Scopul este să te asiguri că nu se apropie niciun tren înainte să traversezi. Nu există o distanță fixă de oprire, ci regula este să te oprești acolo unde poți vedea clar dacă linia este liberă, respectând în același timp poziția indicatorului. Orice tentativă de a traversa fără să te oprești și fără să te asiguri complet este extrem de periculoasă și se sancționează sever. Respectă această regulă pentru a evita accidentele cu consecințe foarte grave la trecerile la nivel cu calea ferată.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
6%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=362&tip=drpciv&cat=b
A în zonele de deal şi de munte;
B la începutul sectoarelor de drum acoperite de zăpadă, gheaţă sau polei;
C pe toate drumurile lunecoase.
Explicație:
Acest indicator se întâlnește la începutul sectoarelor de drum unde există risc de zăpadă, gheață sau polei, nu doar în zonele de deal sau munte. El avertizează șoferii că urmează o porțiune de drum unde aderența este foarte scăzută și unde trebuie redusă viteza și adaptat stilul de condus. De exemplu, vei vedea acest indicator înainte să intri pe un drum care nu a fost curățat de zăpadă sau unde există risc de formare a gheții, pentru a te pregăti să conduci mai prudent și să eviți frânările sau virajele bruște.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
14%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=784&tip=drpciv&cat=b
A la panoul cu două dungi;
B în faţa indicatorului în cruce;
C în faţa barierei.
Explicație:
La o trecere de cale ferată cu bariera coborâtă trebuie să oprești și să aștepți în fața barierei, nu la panoul cu două dungi și nici în fața indicatorului în cruce, pentru că doar bariera îți arată limita maximă până la care ai voie să înaintezi cu vehiculul. A staționa mai aproape de calea ferată decât bariera este extrem de periculos și interzis, pentru că există riscul să fii lovit de tren sau să blochezi calea de rulare. Bariera are rolul de a delimita zona sigură în care poți aștepta, iar semnalele acustice sau luminoase de la trecere te avertizează când să oprești. După ridicarea barierei și verificarea că nu se apropie un tren, poți traversa calea ferată în siguranță. Respectarea acestei reguli previne accidentele grave și este obligatorie pentru toți șoferii.
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
21%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=263&tip=drpciv&cat=b
A la unitatea emitentă;
B la poliţia de care aparţineţi cu domiciliul;
C la cea mai apropiată secţie de poliţie.
Explicație:
Atunci când pierzi, îți este furat sau îți distrugi permisul de conducere, primul pas legal este să anunți acest lucru la poliția rutieră sau la autoritatea emitentă a documentului, adică la serviciul public comunitar regim permise de conducere și înmatriculare a vehiculelor. Acest lucru este foarte important pentru a te proteja, deoarece dacă permisul a fost furat sau găsit de altcineva, să nu fie folosit în mod ilegal în numele tău. De asemenea, autoritățile vor anula vechiul permis și îți pot elibera unul nou, pe baza declarației tale. În concluzie, trebuie să declari pierderea, furtul sau distrugerea permisului la poliție sau la serviciul de permise, pentru a respecta legea și pentru a te asigura că poți obține, în siguranță, un duplicat al documentului.
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
32%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=436&tip=drpciv&cat=b
A la cea mai apropiată unitate de poliţie competentă, în maximum 24 de ore;
B la serviciul judeţean de poliţie rutieră;
C la unitatea de poliţie în raza căreia domiciliază.
Explicație:
Conducătorii de autovehicule implicați într-un accident cu doar pagube materiale sunt obligați să se prezinte la cea mai apropiată unitate de poliție competentă, în maximum 24 de ore de la producerea accidentului, pentru a obține actul de constatare. Aceasta este singura variantă prevăzută de lege. Nu contează în ce județ domiciliezi sau unde este serviciul județean de poliție rutieră, ci trebuie să mergi la poliția cea mai apropiată de locul accidentului. Dacă nu respecți acest termen, poți fi sancționat și riști probleme la despăgubire. Prezentarea la poliție este obligatorie pentru întocmirea documentelor necesare reparației și despăgubirii.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
9%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=805&tip=drpciv&cat=b
A pe străzile cu sens unic;
B în nicio situaţie;
C pe şoselele cu bandă laterală consolidată.
Explicație:
Staționarea pe partea stângă în direcția de mers este permisă doar pe străzile cu sens unic. Pe aceste străzi, toate vehiculele circulă în aceeași direcție, ceea ce face posibilă oprirea și staționarea în siguranță pe ambele părți ale drumului, inclusiv pe stânga, fără a bloca traficul sau a crea situații periculoase la plecarea de pe loc. Pe drumurile cu dublu sens, staționarea pe stânga este interzisă, deoarece ar obliga șoferul să traverseze axul drumului, punându-se în pericol atât pe el, cât și pe ceilalți participanți la trafic. Banda laterală consolidată nu reprezintă o excepție de la această regulă. Prin urmare, dacă vrei să staționezi pe partea stângă, trebuie să te asiguri că te afli pe o stradă cu sens unic și să respecți celelalte reguli de oprire și staționare.
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
22%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=92&tip=drpciv&cat=b
A pe direcţia indicată, în parcarea special amenajată;
B pe trotuar, perpendicular pe acesta;
C pe trotuar, în lungul acestuia.
Explicație:
Indicatorul cu litera „P” și săgeată spre dreapta arată că există o parcare special amenajată pe partea dreaptă a drumului, iar parcarea autovehiculului este permisă doar în acel spațiu, nu pe carosabil sau pe trotuar. Nu ai voie să parchezi pe trotuar, nici perpendicular, nici în lungul acestuia, decât dacă există marcaje sau indicatoare care permit expres acest lucru. Parcarea pe spații special amenajate este obligatorie pentru a nu bloca traficul, a nu împiedica circulația pietonilor și a evita amenzile. Prin urmare, trebuie să folosești doar parcarea semnalizată de indicator și să respecți marcajele și regulile din acea zonă.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
1%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=98&tip=drpciv&cat=b
A unul dintre faruri nu funcţionează;
B parbrizul este fisurat;
C noxele emanate depăşesc limita legală admisă.
Explicație:
Un autovehicul nu are voie să circule pe drumurile publice dacă noxele pe care le emană depășesc limita legală admisă. Aceasta este o măsură de protecție a mediului și a sănătății publice, deoarece emisiile poluante excesive pot afecta aerul pe care îl respirăm și pot cauza probleme grave de sănătate. Defecțiunile tehnice, cum ar fi farurile nefuncționale sau parbrizul fisurat, deși sunt probleme de siguranță, nu interzic automat circulația autovehiculului, dar trebuie remediate cât mai rapid pentru a asigura vizibilitatea și integritatea vehiculului. Controlul emisiilor este realizat prin inspecții tehnice periodice și este obligatoriu pentru a asigura că mașina respectă normele în vigoare. Circularea cu depășirea limitelor admise poate duce la sancțiuni și retragerea certificatului de înmatriculare. Respectarea acestor reguli contribuie la un mediu mai curat și la un trafic mai sigur.
Regulament - Articolul 114
(4) Pe timpul nopţii sau în condiţii de vizibilitate redusă autovehiculele sau remorcile cu defecţiuni la sistemul de iluminare şi semnalizare luminoasă nu pot fi conduse sau remorcate fără a avea în funcţiune pe partea stânga, în faţă o lumină de întâlnire şi în spate una de poziţie.

Regulament - Articolul 148
Se interzice conducătorului de autovehicul sau de tramvai:
17. să conducă un autovehicul care emană noxe peste limita legala admisă ori al cărui zgomot în mers sau staţionare depăşeşte pragul fonic prevăzut de lege ori care are montat pe sistemul de evacuare a gazelor dispozitive neomologate;
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
17%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=31&tip=drpciv&cat=b
A luminile de culoare portocalie;
B luminile de avarie din faţă şi din spate;
C luminile roşii din spate.
Explicație:
Atunci când folosești frâna de serviciu, adică frâna principală cu care oprești sau încetinești mașina, este obligatoriu ca această acțiune să fie semnalizată celorlalți participanți la trafic. Semnalizarea se face prin aprinderea luminilor de stop de culoare roșie, amplasate în partea din spate a vehiculului. Aceste lumini se aprind automat în momentul apăsării pedalei de frână și anunță șoferii din spate că încetinești sau oprești. Acesta este un element foarte important de siguranță rutieră, deoarece previne riscul de coliziune din spate – ceilalți conducători auto sunt avertizați din timp și pot adapta viteza sau manevrele, păstrând o distanță corespunzătoare. Codul Rutier în vigoare prevede clar această obligație, tocmai pentru a asigura o circulație previzibilă și în siguranță pe drumurile publice. Nu există alte modalități legale de a semnaliza utilizarea frânei de serviciu decât prin luminile de stop.
Conform Regulamentului de aplicare a OUG nr. 195/2002 privind circulația pe drumurile publice, vehiculele trebuie să fie echipate cu lămpi de frânare care emit lumină roșie către partea din spate. Acestea se aprind automat la acționarea frânei de serviciu, conform specificațiilor tehnice prevăzute în legislație.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
12%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=1036&tip=drpciv&cat=b
A creşterea consumului de combustibil;
B reducerea consumului de combustibil;
C acest sistem nu are efecte asupra consumului de combustibil.
Explicație:
Limitatorul de viteză este un sistem care permite șoferului să stabilească o viteză maximă pe care autovehiculul nu o poate depăși, indiferent cât de tare apasă pedala de accelerație. Pe autostradă, folosirea acestui dispozitiv ajută la respectarea limitelor legale de viteză, prevenind depășirea accidentală a acestora și reducând riscul de sancțiuni. De asemenea, contribuie la siguranța rutieră, întrucât menține o viteză constantă, evitând fluctuațiile bruște care pot crea situații periculoase. Limita de viteză impusă de lege pentru diverse categorii de vehicule trebuie respectată tot timpul, iar limitatorul te sprijină în acest sens, făcând condusul mai relaxat și ajutând la evitarea oboselii sau a greșelilor din neatenție. Totuși, șoferul trebuie să fie atent la trafic și să fie pregătit să intervină dacă situația o cere, pentru că limitatorul nu acționează asupra frânei, ci doar nu permite depășirea vitezei setate. Potrivit Codului Rutier, folosirea acestui sistem este permisă și recomandată în condiții normale de trafic, cu respectarea limitelor legale și a regulilor de circulație.
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
38%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=119&tip=drpciv&cat=b
A creşterea consumului de combustibil;
B reducerea consumului de combustibil;
C scăderea puternică a gradului de confort.
Explicație:
Sistemul de climatizare dintr-un autoturism are rolul principal de a menține o temperatură corespunzătoare în habitaclu, ceea ce crește confortul șoferului și al pasagerilor, mai ales pe timp de vară sau iarnă. Din punct de vedere practic, folosirea sistemului de climatizare poate duce la creșterea consumului de carburant, deoarece motorul trebuie să depună un efort suplimentar pentru a face față funcționării compresorului de aer condiționat. Totodată, climatizarea ajută la dezaburirea ferestrelor, asigurând astfel o vizibilitate mai bună și implicit o siguranță sporită în trafic, aspect susținut și de legislație, care prevede că șoferul trebuie să păstreze o vizibilitate optimă. Așadar, deși sistemul crește ușor consumul de combustibil, aduce beneficii clare siguranței și confortului la volan, fiind recomandat să îl folosești atunci când este necesar.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
13%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=377&tip=drpciv&cat=b
A la demarări şi frânări intense, consecinţe ale unui stil agresiv de conducere;
B atunci când se conduce preventiv-defensiv;
C la circulaţia pe timp nefavorabil.
Explicație:
Pneurile mașinii tale se uzează rapid dacă nu menții presiunea corectă, circuli cu viteză mare, faci plecări și opriri bruște sau dacă roțile sunt dezechilibrate ori nealiniate. Conform legislației rutiere din România, starea bună a anvelopelor este esențială pentru siguranța rutieră, iar o uzură excesivă poate determina pierderea aderenței, distanțe de frânare mai mari și risc crescut de accident. Practic, dacă mergi cu presiunea prea mică sau prea mare, suprafața de contact a cauciucului nu mai este optimă: astfel, fie centrul, fie marginile se tocesc mai repede. De asemenea, stilul agresiv de condus și lipsa echilibrării geometriei roților grăbesc uzura, obligându-te să schimbi anvelopele des și crescând riscul de a primi amendă la controalele rutiere. Menținerea unei viteze moderate, a unei presiuni corecte și a unei geometrii bune la roți ajută la prelungirea vieții pneurilor și la siguranța ta pe șosea.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
6%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=343&tip=drpciv&cat=b
A dereglării geometriei direcţiei;
B circulaţiei frecvente cu viteză redusă;
C fenomenul este specific autovehiculelor care au tracţiunea pe puntea din spate.
Explicație:
Uzura prematură a pneurilor din față apare de cele mai multe ori din cauza unei reglări greșite a direcției sau a unor probleme cu geometria roților, cum ar fi unghiul incorect de fugă sau de cădere. Dacă direcția nu este reglată corespunzător sau dacă roțile nu sunt paralele, anvelopele se vor toci neuniform și mult mai repede pe anumite zone, afectând aderența și stabilitatea mașinii. Codul Rutier și regulamentele tehnice prevăd obligația ca sistemul de direcție să fie în stare bună de funcționare, tocmai pentru a preveni aceste situații. De aceea, este foarte important ca periodic să faci verificarea și reglarea ansamblului de direcție, să menții corect presiunea în pneuri și să eviți manevrele bruște sau suprasarcinile pe puntea față. În concluzie, cea mai frecventă cauză pentru uzura rapidă a pneurilor din față rămâne dereglarea direcției sau geometria incorectă a roților.
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
27%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=892&tip=drpciv&cat=b
A intraţi încet în intersecţie, cu atenţie mărită;
B traversaţi cât mai rapid intersecţia;
C semnalizaţi luminos şi intraţi în intersecţie.
Explicație:
Dacă te apropii de o intersecție fără indicatoare și vizibilitatea este blocată de vehicule staționate, trebuie să intri încet în intersecție, cu atenție maximă, gata să oprești dacă apare vreun vehicul sau pieton din lateral. Reducerea vitezei îți permite să reacționezi la timp și să previi o coliziune. Nu ai voie să traversezi rapid sau să semnalizezi luminos pentru a-ți face loc, pentru că responsabilitatea de a te asigura și de a evita un accident îți revine în totalitate. În astfel de situații trebuie să anticipezi că și ceilalți participanți la trafic pot avea aceeași problemă de vizibilitate, deci fiecare manevră trebuie făcută cu prudență maximă.
Codul Rutier (OUG 195/2002)
Articolul 57
(1) La intersecţiile cu circulaţie nedirijată, conducătorul de vehicul este obligat să cedeze trecerea vehiculelor care vin din partea dreapta, în condiţiile stabilite prin regulament.

Regulamentul Rutier
Articolul 114
(2) Pe timpul nopţii, la apropierea a două vehicule care circulă din sensuri opuse, conducătorii acestora sunt obligaţi ca de la o distanţă de cel puţin 200 m să folosească luminile de întâlnire concomitent cu reducerea vitezei. Când conducătorul de autovehicul se apropie de un autovehicul care circulă în faţă să, acesta este obligat să folosească luminile de întâlnire de la o distanţă de cel puţin 100 m.
(3) Pe timpul nopţii sau în condiţii de vizibilitate redusă conducătorii de autovehicule şi tramvaie care se apropie de o intersecţie nedirijată prin semnale luminoase sau de către poliţişti sunt obligaţi să semnalizeze prin folosirea alternantă a luminilor de întâlnire cu cele de drum dacă nu încalcă astfel prevederile alin. (2).
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
13%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=741&tip=drpciv&cat=b
A da, dacă aceasta nu a ajuns încă la linia de tren;
B da, întrucât căruţa este un vehicul lent;
C nu.
Explicație:
Depășirea este interzisă în apropierea și pe trecerile la nivel cu calea ferată, indiferent dacă vehiculul din față este lent sau nu a ajuns încă la linia de tren. Codul Rutier prevede clar că înainte de o trecere la nivel cu calea ferată fără bariere nu ai voie să depășești niciun vehicul, pentru că manevra poate fi foarte periculoasă. O căruță, chiar dacă merge încet, poate să oprească sau să încetinească brusc pe șine, iar tu riști să rămâi blocat pe calea ferată sau să nu vezi la timp un tren care se apropie. Scopul acestei reguli este să prevină accidente grave la trecerile peste calea ferată. Chiar dacă ai impresia că poți depăși repede, legea interzice această manevră pentru siguranța tuturor participanților la trafic. Prin urmare, nu ai voie să depășești căruța sau orice alt vehicul în această situație, aștepți ca trecerea să fie trecută în siguranță.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
5%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=240&tip=drpciv&cat=b
A acceleraţi şi treceţi cât mai repede peste calea ferată;
B opriţi în faţa semibarierei;
C dacă nu se apropie trenul, ocoliţi semibariera.
Explicație:
În momentul în care te apropii de o trecere la nivel cu calea ferată și observi că semibariera începe să coboare, este obligatoriu să oprești imediat, înainte de barieră sau, dacă lipsește bariera, înainte de indicatorul „Oprire” sau de marcajul de oprire. Codul Rutier prevede că circulația trebuie întreruptă când semnalele acustice și luminoase sunt activate sau când barierele ori semibarierele sunt în curs de coborâre sau sunt lăsate. Este interzis să forțezi trecerea, chiar dacă ai impresia că ai suficient timp, deoarece trenul se poate apropia foarte rapid iar distanța de oprire a acestuia este foarte mare. Siguranța ta și a celorlalți participanți la trafic trebuie să fie mereu pe primul loc. Oprirea înainte de calea ferată, așa cum cere legea, previne accidentele grave sau fatale. Reține: dacă semibariera începe să coboare, oprești și aștepți ridicarea completă a acesteia și stingerea semnalelor, doar apoi poți traversa în siguranță. Astfel respecți legea și te asiguri că nu pui în pericol viața ta sau a altora.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
3%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=1038&tip=drpciv&cat=b
A dvs., pentru că acordaţi prioritate de dreapta;
B autovehiculul care iese de pe drumul forestier;
C autovehiculul care circulă cu viteză mai mare.
Explicație:
Când te apropii cu mașina de o intersecție unde un drum forestier se varsă în șoseaua pe care circuli, trebuie să știi că șoseaua pe care mergi tu este considerată drum public principal, iar drumul forestier este un drum secundar. Legea spune clar că vehiculele care circulă pe drumurile laterale sau secundare trebuie să acorde prioritate tuturor vehiculelor care circulă pe drumul principal. Deci, dacă un autovehicul iese de pe drumul forestier, acesta trebuie să oprească și să te lase pe tine să treci. Practic, tu ai prioritate pentru că vii de pe un drum public, iar el trebuie să se asigure că nu incomodează circulația pe drumul principal atunci când se pune în mișcare din drumul lateral sau forestier. Când vezi astfel de intersecții, încetinește, dar mergi mai departe cu încredere că tu ai prioritate, iar cel care iese de pe drumul forestier trebuie să aștepte. Pentru o conducere preventivă, este esențial să reduci viteza și să fii pregătit să acționezi dacă celălalt șofer nu respectă regula și pătrunde imprudent pe șosea. Astfel, previi orice risc de coliziune, chiar dacă legal ai prioritate.
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
26%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=319&tip=drpciv&cat=b
A depăşiţi coloana, pe cât posibil printr-o singură manevră;
B păstraţi o distanţă corespunzătoare faţă de cel care circulă în faţă şi urmăriţi comportamentul celorlalţi participanţi la trafic;
C circulaţi foarte aproape de vehiculul din faţă, pentru a nu rămâne în urmă.
Explicație:
Când conduci într-o coloană, este esențial să menții o distanță corespunzătoare față de vehiculul din față, astfel încât să ai timp să reacționezi în siguranță dacă acesta frânează brusc. Codul Rutier stipulează clar că distanța dintre mașini trebuie să permită evitarea coliziunii în orice situație neprevăzută. Nu încerca să depășești întreaga coloană, deoarece acest lucru este interzis și periculos, mai ales dacă te afli în apropierea intersecțiilor, trecerilor pentru pietoni sau când vizibilitatea este redusă. În plus, nu accelera brusc și nu face manevre bruște; mersul constant, calm, fără să grăbești coloana, contribuie la siguranța tuturor participanților la trafic. Scopul este să circuli disciplinat, să nu creezi situații de risc și să respecți regulile de circulație privind depășirea și păstrarea distanței. Astfel, vei preveni accidente și vei contribui la o circulație fluidă și sigură pentru toți.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
1%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=489&tip=drpciv&cat=b
A da, dacă distanţa este de peste 25 m;
B nu;
C numai în reprize foarte scurte.
Explicație:
Ai voie să claxonezi un biciclist înainte de depășire doar dacă distanța față de acesta este de cel puțin 25 de metri. Scopul este să-l avertizezi pentru siguranța ambilor participanți la trafic, nu să-l sperii sau să-l pui în pericol. Claxonatul în aceste condiții este permis de lege pentru a preveni un posibil accident, mai ales când biciclistul nu este atent sau circulă foarte aproape de axul drumului ori marginea carosabilului. Dacă ești prea aproape de biciclist când claxonezi, îl poți speria și poate face o manevră bruscă, ceea ce e foarte periculos. De aceea există această limitare de distanță.
Regulamentul Rutier
Articolul 113
(1) Mijloacele de avertizare sonoră trebuie folosite de la o distanţă de cel puţin 25 m faţă de cei cărora li se adresează, pe o durata de timp care să asigure perceperea semnalului şi fără să îi determine pe aceştia la manevre ce pot pune în pericol siguranţa circulaţiei.
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
21%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=367&tip=drpciv&cat=b
A da, dacă prin claxonare bicicliştii sunt determinaţi să se angajeze cât mai spre dreapta;
B nu, pentru că din cauza circulaţiei din sens opus nu se poate păstra o distanţă laterală corespunzătoare;
C bicicliştii pot fi depăşiţi fără restricţii.
Explicație:
Nu ai voie să depășești bicicliștii dacă, din cauza circulației din sens opus, nu poți păstra o distanță laterală corespunzătoare. Legea cere să lași cel puțin 1,5 metri între tine și biciclist atunci când îl depășești, pentru a-i asigura siguranța și a preveni accidentele. Dacă din sens opus vin alte mașini și nu ai loc să faci depășirea în siguranță, trebuie să aștepți până drumul este liber. Claxonatul pentru a-i forța pe bicicliști să se tragă mai spre dreapta este interzis și periculos. De exemplu, dacă pe un drum îngust vine trafic din față, nu ai voie să depășești biciclistul, chiar dacă ai impresia că ai loc, pentru că poți provoca accidente sau îi poți speria.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
12%
To top