Întrebări Categoria C

A uzura exagerată a garniturilor de ferodou;
B distanţa prea mare între saboţi şi tamburi;
C arcul de readucere a saboţilor este slab sau rupt.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A uzura excesivă a rulmenţilor roţilor directoare;
B dezechilibrarea roţilor directoare;
C griparea pivoţilor fuzetelor.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A articulaţiile direcţiei nu sunt gresate;
B pneurile roţilor directoare au o presiune superioară celei indicate de constructor;
C jocul din angrenajul casetei de direcţie este prea mare.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A scurtcircuitarea acumulatorului în interiorul elementelor;
B prezenţa impurităţilor în electrolit;
C nivelul scăzut al electrolitului sub partea superioară a plăcilor.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A jocul prea mare între pivot şi fuzeta de direcţie;
B jocul prea mare la articulaţii;
C deteriorarea, griparea sau ruginirea pivoţilor fuzetelor.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A obturarea jiclorului principal;
B nivelul benzinei în camera de nivel constant este mediu;
C pătrunderea în exces a impurităţilor în filtrul de aer.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A folosirea unor anvelope cu profil necorespunzător;
B rularea cu viteze mari în viraje sau curbe;
C reglarea greşită a unghiului de convergenţă.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A defectarea pompei de înaltă presiune;
B jocul mare din articulaţii;
C presiunea mare în pneurile roţilor directoare.
Explicație:
Principalele componente ale sistemului de servodirectie: caseta de directie, semi-caseta de directie, pompa de inalta presiune, rezervorul de ulei, volanul cu axul, conductele de legatura, bieletele de directie si capetele de bara. Functionarea si remedierea defectelor mecanismului de servodirectie hidraulic (Sursa: auto-tehnica.ro)
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A pompa nu debitează ulei în cantitate suficientă;
B existenţa unor jocuri prea strânse în angrenaj;
C dereglarea geometriei direcţiei.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A circumferinţa roţilor directoare este prea mică;
B articulaţiile mecanismului de direcţie sunt negresate;
C lubrifiantul articulaţiilor este prea fluid.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A pompa nu debitează ulei suficient;
B angrenajele sistemului de direcţie au jocuri;
C roţile posterioare sunt dezechilibrate.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A desfacerea piuliţelor conductelor de înaltă presiune;
B uzura injectoarelor;
C ruperea arcului de reglare a presiunii de injectare.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A rulmenţii roţilor directoare sunt blocaţi;
B articulaţiile mecanismului de direcţie nu sunt gresate;
C uzura pronunţată a capetelor de bare.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A arderea garniturii de chiulasă;
B resortul injectorului blocat;
C avansul la injecţie peste limita normală.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A uzura exagerată a pneurilor;
B ruperea curelei de antrenare a compresorului;
C uzura pistoanelor compresorului.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A unsoarea prea consistentă folosită la gresarea articulaţiilor;
B dereglarea convergenţei roţilor;
C uzura pronunţată a capetelor de bară.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A să reducă viteza, atunci când trece pe lângă un poliţist de circulaţie aflat în serviciu pe drumul public;
B să menţină curate plăcuţele cu numărul de înmatriculare, pentru a fi vizibile;
C să circule cu o viteză inferioară celei prescrise de indicatorul „Viteză minimă obligatorie”.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A să acordaţi prioritate de trecere numai autocamioanelor şi autobuzelor care se apropie din sens invers;
B să acordaţi prioritate de trecere tuturor vehiculelor care se apropie din sens invers;
C să circulaţi cu atenţie sporită, fiind un sector de drum îngustat intens circulat de autocamioane şi autobuze.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A carburatorul;
B arborele cotit;
C arborele cu came.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A carosabilul cu suprafaţa asfaltată;
B carosabilul cu suprafaţa betonată;
C carosabilul cu piatră cubică.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
To top