Întrebări Categoria Tr

https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=4203&tip=drpciv&cat=tr
A indicatorul 1;
B indicatorul 2;
C indicatorul 3.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
11%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=4303&tip=drpciv&cat=tr
A indicatorul 1;
B indicatorul 2;
C ambele indicatoare.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
11%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=4039&tip=drpciv&cat=tr
A indicatorul nr. 1;
B indicatorul nr. 2;
C nici unul dintre aceste indicatoare;
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
38%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=4625&tip=drpciv&cat=tr
A indicatorul 1;
B indicatorul 2;
C indicatorul 3.
Dificultate Întrebare: MEDIE
49%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=4591&tip=drpciv&cat=tr
A indicatorul 1;
B indicatorul 2;
C indicatorul 3.
Dificultate Întrebare: MEDIE
48%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=4377&tip=drpciv&cat=tr
A toți participanții la traficul rutier, indiferent de situație;
B conducătorii auto, atât cei amatori, cât și cei profesioniști, atât ziua, cât și noaptea;
C conducătorii autovehiculelor destinate transportului în comun, având în vedere destinația autovehiculelor pe care le conduc.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
14%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=4514&tip=drpciv&cat=tr
A axul cardanic;
B arborele cotit al compresorului de aer;
C arborele cu came.
Dificultate Întrebare: MEDIE
51%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=4091&tip=drpciv&cat=tr
A unghiul de convergență;
B unghiul de cădere;
C unghiul de fugă.
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
35%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=4556&tip=drpciv&cat=tr
A fisurarea pistoanelor blocului motor;
B fisurarea blocului motor;
C deteriorarea garniturilor de etanșare a cămășilor cilindrilor.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
20%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=4715&tip=drpciv&cat=tr
A defectarea releului regulator;
B arderera siguranțelor farurilor;
C folosirea excesivă a demarorului.
Dificultate Întrebare: MEDIE
55%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=4105&tip=drpciv&cat=tr
A uzura excesivă a rulmenților roților directoare;
B dezechilibrarea roților directoare;
C griparea pivoților fuzetelor.
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
24%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=4657&tip=drpciv&cat=tr
A articulațiile direcției nu sunt gresate;
B pneurile roților directoare au o presiune superioară celei indicate de constructor;
C jocul din angrenajul casetei de direcție este prea mare.
Dificultate Întrebare: MEDIE
49%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=4095&tip=drpciv&cat=tr
A scurtcircuitarea acumulatorului în interiorul elementelor;
B prezența impurităților în electrolit;
C nivelul scăzut al electrolitului sub partea superioară a plăcilor.
Dificultate Întrebare: MEDIE
45%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=4659&tip=drpciv&cat=tr
A jocul prea mare între pivot și fuzeta de direcție;
B jocul prea mare la articulații;
C deteriorarea, griparea sau ruginirea pivoților fuzetelor.
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
33%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=4595&tip=drpciv&cat=tr
A defectarea pompei de înaltă presiune;
B jocul mare din articulații;
C presiunea mare în pneurile roților directoare.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
12%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=4537&tip=drpciv&cat=tr
A pompa nu debitează ulei în cantitate suficientă;
B existența unor jocuri prea strânse în angrenaj;
C dereglarea geometriei direcției.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
11%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=4590&tip=drpciv&cat=tr
A circumferința roților directoare este prea mică;
B articulațiile mecanismului de direcție sunt negresate;
C lubrifiantul articulațiilor este prea fluid.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
13%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=4663&tip=drpciv&cat=tr
A pompa nu debitează ulei suficient;
B angrenajele sistemului de direcție au jocuri;
C roțile posterioare sunt dezechilibrate.
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
21%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=4522&tip=drpciv&cat=tr
A desfacerea piulițelor conductelor de înaltă presiune;
B uzura injectoarelor;
C ruperea arcului de reglare a presiunii de injectare.
Dificultate Întrebare: UȘOARĂ
28%
https://web.codul-rutier.ro/intrebare.php?id=4691&tip=drpciv&cat=tr
A rulmenții roților directoare sunt blocați;
B articulațiile mecanismului de direcție nu sunt gresate;
C uzura pronunțată a capetelor de bare.
Dificultate Întrebare: FOARTE UȘOARĂ
19%
To top