Întrebări Categoria D

A să oprească, chiar dacă nu există staţie, pentru a permite urcarea şi coborârea călătorilor;
B să circule cu o viteză care să nu depăşească 30 km/h;
C să reducă viteza, pentru a nu fi implicat în accidente rutiere.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A axul cardanic;
B arborele cotit al compresorului de aer;
C arborele cu came.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A supapele de admisie;
B supapele de evacuare;
C ambele supape se uzează la fel în cazul unui motor bine întreţinut.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A unghiul de convergenţă;
B unghiul de cădere;
C unghiul de fugă.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A fisurarea pistoanelor blocului motor;
B fisurarea blocului motor;
C deteriorarea garniturilor de etanşare a cămăşilor cilindrilor.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A ruperea arcului de readucere a saboţilor;
B distanţa prea mare dintre saboţi şi tamburi;
C prezenţa aerului în instalaţia de frânare.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A uzura exagerată a garniturilor de ferodou;
B distanţa prea mare între saboţi şi tamburi;
C arcul de readucere a saboţilor este slab sau rupt.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A uzura excesivă a rulmenţilor roţilor directoare;
B dezechilibrarea roţilor directoare;
C griparea pivoţilor fuzetelor.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A uzura articulaţiilor sferice ale mecanismului de direcţie;
B acţionarea bruscă a volanului în mod repetat;
C slăbirea fixării casetei de direcţie.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A articulaţiile direcţiei nu sunt gresate;
B pneurile roţilor directoare au o presiune superioară celei indicate de constructor;
C jocul din angrenajul casetei de direcţie este prea mare.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A îmbâcsirea sorbului pompei de ulei;
B funcţionarea motorului la turaţii mici;
C montarea incorectă a filtrului de ulei.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A scurtcircuitarea acumulatorului în interiorul elementelor;
B prezenţa impurităţilor în electrolit;
C nivelul scăzut al electrolitului sub partea superioară a plăcilor.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A înfundarea jicloarelor şi a pulverizatoarelor carburatorului;
B înfundarea orificiului de alimentare cu combustibil din camera de nivel constant;
C înfundarea filtrului de aer.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A jocul prea mare între pivot şi fuzeta de direcţie;
B jocul prea mare la articulaţii;
C deteriorarea, griparea sau ruginirea pivoţilor fuzetelor.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A obturarea jiclorului principal;
B nivelul benzinei în camera de nivel constant este mediu;
C pătrunderea în exces a impurităţilor în filtrul de aer.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A folosirea unor anvelope cu profil necorespunzător;
B rularea cu viteze mari în viraje sau curbe;
C reglarea greşită a unghiului de convergenţă.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A pneurile roţilor directoare au o presiune excesivă;
B lubrifiantul din articulaţii este degradat;
C reglajul necorespunzător al angrenajului din caseta de direcţie.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A defectarea pompei de înaltă presiune;
B jocul mare din articulaţii;
C presiunea mare în pneurile roţilor directoare.
Explicație:
Principalele componente ale sistemului de servodirectie: caseta de directie, semi-caseta de directie, pompa de inalta presiune, rezervorul de ulei, volanul cu axul, conductele de legatura, bieletele de directie si capetele de bara. Functionarea si remedierea defectelor mecanismului de servodirectie hidraulic (Sursa: auto-tehnica.ro)
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A pompa nu debitează ulei în cantitate suficientă;
B existenţa unor jocuri prea strânse în angrenaj;
C dereglarea geometriei direcţiei.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
A circumferinţa roţilor directoare este prea mică;
B articulaţiile mecanismului de direcţie sunt negresate;
C lubrifiantul articulaţiilor este prea fluid.
Dificultate Întrebare: MEDIE
50%
To top